Februari 2018

Bevordering van spoedeisende hulp in stedelijke gebieden

Toeristische organisatie overhandigt donatie van kerstcampagne

Schmallenberg. Eind vorig jaar vond in de kamers van het gasteninformatiecentrum in Schmallenberg het bijna traditionele wafeltjesbakevenement plaats. In combinatie met de fototentoonstelling van Klaus-Peter Kappest was het hout- en toeristisch centrum een populair ontmoetingspunt "tussen de dagen door". De medewerkers hebben de opbrengst van deze campagne gedoneerd aan de noodhulp in hun stadsgebied. Dr. Hans-Georg Grobbel van de Verein zur Förderung der Notfallversorgung e.V. lichtte bij de chequepresentatie toe: "Onze vereniging is een non-profit organisatie en houdt zich bezig met het verbeteren van de noodhulp in het Schmallenbergse stadsgebied. Dit omvat bijvoorbeeld de installatie van defibrillatoren en training in de omgang met gewonden" Ines Ungemach, stagiair van het Schmallenberger Sauerland Toerisme en organisator van het evenement van dit jaar, overhandigde de cheque voor in totaal 500,- €.

(882 tekens inclusief spaties)

Beste gasten!
Wij beantwoorden uw vragen over het Schmallenberg Sauerland en de vakantieregio Eslohe graag via Whatsapp tijdens onze openingstijden. Met een klik op het symbool rechtsonder bent u al een stap dichter bij uw ontspannende vakantie.